Klanttevredenheidsonderzoek

Een onafhankelijk onderzoeksbureau heeft in opdracht van THL Advocaten een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Klanten beoordelen THL Advocaten gemiddeld met een 8,5.

Klanten omschrijven THL als

  • Persoonlijk
  • Professioneel/deskundig
  • Bereikbaar/pro-actief
  • Resultaatgericht
  • Niet te formeel/laagdrempelig

Klanten geven aan dat de advocaten van THL, zeker bij intensief of langdurig contact, in de huid kruipen van de klant. Zij weten daardoor precies wat de klant nodig heeft. Zo kunnen zij meebewegen met de organisatie. Dat is de reden dat de aanpak van en het contact met de advocaten van THL als zeer prettig wordt ervaren.

Enkele citaten uit het onderzoek:
"ze zijn zeer responsief en ik hoef zelden lang te wachten voor ze terugbellen"
"het is mogelijk om snel te schakelen, ze hebben vaak aan een half woord voldoende"
"de benadering ervaar ik als heel persoonlijk. Ze weten duidelijk waar ze het over hebben"
"door de deskundigheid en betrokkenheid weten ze wat te doen en zijn geen lange gesprekken nodig"

Een aantal klanten gaf aan behoefte te hebben aan prijsdifferentiatie en tariefafspraken. Deze opmerkingen heeft THL Advocaten ter harte genomen.

Wilt u ons over uw ervaringen met ons kantoor vertellen? Ga dan naar het klanttevredenheidsformulier 

Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kan cookies ook niet accepteren.